Åpen dag

Vestre Aker skole eplehagen

På Åpen dag får nye elever, familie, venner og andre interesserte stifte nærmere bekjentskap med Vestre Aker skole. Denne dagen inviterer vi dere inn på de ulike arenaene på skolen. Dette er en fin anledning til å møte elevene på skolen og se hvordan de jobber, eller hva de gjør når de deltar på andre aktiviteter i skolens regi. Sommerleir, noe for deg? Snakk med Aktiv.

Program:

16.45 – Nye elever og foresatte ønskes spesielt velkommen i skolens matsal, kort informasjon.
17:00 - Verkstedene og kantinen åpner.
17:00 – 17:30 Guidede omvisninger. Elevguider følger dere fra matsalen og tar dere med på en omvisning.
17:30 – Gå rundt på området og se hva som skjer.

Vi fyrer opp grillen, kjøp middagen her i dag. Unn deg en godbit, kantinegruppa selger kaker de har laget. Konkurranser og aktiviteter rundt på området.

19:00 Avslutning.

VELKOMMEN!